369. Sam Neill

Sam Neill to nowozelandzki aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Zagrał między innymi w takich produkcjach, jak: Rewolucja FrancuskaPolowanie na Czerwony PaździernikPark JurajskiDoktor ŻywagoCrusoeDynastia TudorówPeaky BlindersTutanchamonThor: Ragnarok i Jurassic World Dominion. W swojej karierze otrzymał: 3 nominacje do Złotego Globu i 2 nominacje do nagrody Emmy. Został odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego. 



Po wysłaniu prośby o autograf, Q&A, 3 zdjęć i SAE otrzymałem jedno zdjęcie z oryginalnym podpisem Sama Neilla oraz moje dwa niepodpisane zdjęcia.


Adres:

Sam Neill
P.O. Box 506
Alexandra 9340
Central Otago
New Zealand

Wysłano: 24 kwietnia 2023 roku
Otrzymano: 30 stycznia 2024 roku

Komentarze

  1. To zdjęcie ilustruje niezapomnianą scenę z "Parku Jurajskiego". Dr Grant zobaczył żywe dinozaury. :) Do Sama Neilla pisałam w 2009 roku. Podpisał oba zdjęcia z dedykacjami i dorzucił 2 pocztówki swojej posiadłości w Nowej Zelandii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Byłem zaskoczony tą odpowiedzią, ponieważ po wysłaniu prośby zauważyłem na stronie jego winnicy informację, że z tego adresu nie odpowiada na listy fanów. A tu proszę niespodzianka! :)

      Usuń

Prześlij komentarz