204. Geraldine Chaplin

Geraldine Chaplin to amerykańska aktorka filmowa i telewizyjna. Zagrała między innymi w takich produkcjach, jak: Doktor ŻywagoTrzej muszkieterowieOpowieść wigilijnaNiemożliweThe Hollow CrownJurassic World: Upadłe królestwoThe CrownBrytania. W swojej karierze zdobyła 3 nominacje do Złotego Globu oraz 1 nominację do nagrody BAFTA.




Po wysłaniu prośby o autograf, Q&A, 3 zdjęć i SAE otrzymałem trzy zdjęcia z oryginalnym podpisem Geraldine Chaplin wraz z imienną dedykacją.


Adres:

Geraldine Chaplin
Rue Centrale 33
1804 Corsier-sur-Vevey
Switzerland

Wysłano: 2 września 2021 roku
Otrzymano: 15 listopada 2021 roku

Komentarze

  1. Witam. Mam pytanie, jakie nominały znaczków szwajcarskich znajdowały sie na kopercie zwrotnej do Polski. Mam zamiar wysłac do Szwajcarii zdjęcia, ale do innego aktora i jestem ciekaw jakie znaczki nalepić na kopertę zwrotną. Mam znaczki Helvetia 400 i 350.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kopertę zwrotną wysłałem bez znaczka. Aktorka zakupiła znaczek do Polski o wartości 1,40 CHF.

      Usuń
    2. Dziękuję. Zastanawia mnie to, że dwa zdjęcia podpisała na odwrocie, ciekaw jestem dlaczego.

      Usuń
    3. Podejrzewam, że podpisała się na odwrocie ponieważ te zdjęcia są dosyć ciemne - podpis byłby na nich słabo widoczny. Niestety podpisy się rozmazały.

      Usuń

Prześlij komentarz