249. Shirley Bassey

Shirley Bassey to walijska piosenkarka. Wykonuje między innymi takie utwory, jak: TonightGoldfingerDiamonds Are ForeverMoonrakerWorld in Union Get the Party Started. W swojej karierze zdobyła 1 nagrodę Grammy (2 nominacje). Została odznaczona Orderem Imperium Brytyjskiego. 



Po wysłaniu prośby o autograf, 3 zdjęć i SAE otrzymałem jedno zdjęcie z oryginalnym podpisem Shirley Bassey wraz z imienną dedykacją oraz moje dwa niepodpisane zdjęcia.


Adres:

Shirley Bassey
24 Avenue Princess Grace
Apt. 1200
98000 Monte Carlo
Monaco

Wysłano: 28 marca 2022 roku
Otrzymano: 10 sierpnia 2022 roku

Komentarze

  1. Witam, gratuluję autografu. Zaskoczyła mnie jedna rzecz: dlaczego nie podpisała wszystkich zdjęć, tylko to jedno. Zazwyczaj podpisuje wszystko, a nawet czasami od siebie dodaje zdjęcie z autografem. Mimo tego, to duży sukces. Pani Bassey, to wielka gwiazda, chociaż może nie wszyscy ją znają, mam na myśli młodsze pokolenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, też się nad tym zastanawiałem, ale pewnie nigdy nie poznam odpowiedzi na to pytanie. Niemniej cieszę się, że otrzymałem przynajmniej to jedno zdjęcie z autografem. Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mam jeszcze pytanie chciałem opublikować na FanMail zdjęcie z autografem ze swojej strony na fb, jak to zrobić. Dzieki.

      Usuń
    3. Moim zdaniem najlepiej wkleić na fanmail link do posta na fb ze zdjęciem.

      Usuń

Prześlij komentarz