267. Virginia McKenna

Virginia McKenna to brytyjska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Zagrała między innymi w takich produkcjach, jak: Elza z afrykańskiego buszuWaterlooZłota jesieńLovejoy. W swojej karierze zdobyła: 1 nagrodę BAFTA (2 nominacje) i 1 nominację do Złotego Globu. Została odznaczona Orderem Imperium Brytyjskiego.





Po wysłaniu prośby o autograf, Q&A, 3 zdjęć i SASE otrzymałem trzy zdjęcia z oryginalnym podpisem Virginii McKenny oraz Q&A z udzielonymi odpowiedziami.


Adres: prywatny

Wysłano: 23 września 2022 roku
Otrzymano: 19 października 2022 roku

Komentarze

  1. Cześć! Śledzę Twój blog już od jakiegoś czasu, sam niedawno zacząłem przygodę z autografami. Z tego co widziałem w komentarzach, nie posługujesz się kuponami IRC. Ja do kilku aktorów wysłałem listy z IRC, póki co czekam na odpowiedź - zobaczymy, co będzie.
    Natomiast przymierzam się do tego, żeby jednak zakupić znaczki z USA i Wielkiej Brytanii, aby wysyłać pełne SASE. Mam jednak zagwozdkę, być może Ty będziesz mi w stanie odpowiedzieć...
    Jakie znaczki należałoby nakleić, w celu otrzymania od aktora/aktorki listu zwrotnego koperta A5 (15x21cm) z USA czy Wielkiej Brytanii (zwykle wysyłam dwie fotografie, czyli jakieś 35-40g)? Patrząc na stronę Royal Mail i USPS wydaje mi się, że w przypadku Wielkiej Brytanii należałoby nakleić dwa znaczki 1st Class, a w przypadku USA dwa znaczki Global Forever? Nie chciałbym nadużywać Twojego czasu i dobroci, ale byłbym bardzo zobowiązany za pomoc! Pozdrawiam, Damian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Po wysyłaniu IRC odzew był niewielki, dlatego zdecydowałem się na znaczki. Trudno mi określić jaka ilość będzie potrzebna na podane przez Ciebie wymiary. Jako kopertę zwrotną wysyłam zawsze kopertę w rozmiarze C6. Mieszą się tam zdjęcia o wymiarach 10x15 cm. Zazwyczaj wysyłam 2-3 zdjęcia. I w takim przypadku naklejam 2 znaczki 1st class (UK) lub 1 znaczek Global Forever (USA). Na moje koperty to w zupełności wystarcza.

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Zamówiłem własnie dziś rano komplet znaczków 1st class z Royal Mail (co ciekawe nie mogłem zamówić do Polski znaczków "international" po 1,85 GBP - nie przepuszczało przez jakieś restrykcje). Dzisiaj będę jeszcze szukał Global Forever, widziałem na Amazonie 10 sztuk po nieco ponad 20 USD - sporo biorąc pod uwagę, że na miejscu są po 1,40 USD, ale czego się nie zrobi dla powiększenia kolekcji.
    I faktycznie chyba zdecyduję się na mniejszy format zdjęć przynajmniej w stosunku do autografów osób z zagranicy - koszty spadają wtedy bardzo wyraźnie. Większe format pozostawię na aktorów i sportowców z kraju ;)
    Raz jeszcze dziękuję za odpowiedź, będę regularnie odwiedzał Twój blog.
    Pozdrawiam!
    Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczki USA Global Forever kupuję najczęściej na ebay. Zawsze kilka dolarów taniej wychodzi niż na amazonie. Nie ma za co :) Również pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz