371. Kenneth Branagh

Kenneth Branagh to brytyjski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny, a także reżyser. Zagrał między innymi w takich produkcjach, jak: Rydwany ogniaFrankensteinHarry Potter i Komnata TajemnicWalkiriaMój tydzień z MarilynJack Ryan: Teoria chaosuMorderstwo w Orient ExpressieDunkierkaTenetŚmierć na Nilu i Oppenheimer. W swojej karierze otrzymał: 1 Oscara (8 nominacji), 1 Złotego Globa (8 nominacji), 5 nagród BAFTA (13 nominacji), 2 nagrody Emmy (5 nominacji) i 1 nominację do nagrody Grammy. 




Po wysłaniu prośby o autograf, Q&A, 3 zdjęć i SASE na adres via venue otrzymałem jedno zdjęcie z oryginalnym podpisem Kennetha Branagha wraz z imienną dedykacją, moje dwa niepodpisane zdjęcia oraz list z agencji aktora.


Adres via venue:

Kenneth Branagh
'King Lear'
Wyndham's Theatre
Charing Cross Road
London WC2H 0DA
UK

Wysłano: 23 października 2023 roku
Otrzymano: 1 lutego 2024 roku

Komentarze

  1. Ten aktor z reguły podpisuje jedno zdjęcie. Tak było już w 2009 roku. Też wysłałam 2 zdjęcia i jedno wróciło niepodpisane, akurat to, na którym bardziej mi zależało - z filmu "Wiele hałasu o nic", który wyreżyserował Barnagh i zagrał w nim jedną z głównych ról. Nie poddałam się. Dwa lata później wysłałam to zdjęcie ponownie i mam podpisane. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz